20.24 - ett jävla år gammal bild. tiden springer iväääg.

Haha efter två dryga jävla timmar på kupolen har jag nu hittat det jag ska ha på mig på lördag! Ääntligen! Nu är jag också nöjd och jag längtar som faan! Bara jag inte blir sjuk nu, för emma, jag är lite snorig! Hahah

Kom alltså nyss hem, ska lägga mig och kolla på Ph som jag missade sen är det Kenza & Tyra show. Runt elvatiden ville min käre bror ha sällskap av mig till Falun för att hämta min andra bror. Så får väl ställa upp på det då..;-) Har ändå sovmorgon till nio imorgon så.
Hihi jag har nyss druckit årets första glögg! Satt verkligen fint i kistan. Bara å invänta den riktiga julen, som kan komma nuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0