22.28 - nattii

Nu har jag träningsvärk kan jag säga. Oj oj oj! Hoppas jag kommer kunna röra mig imorgon! Haha!
Just nu ligger jag i soffan och bara tar det lugnt. Har nyss tittat klar på morden i Sandhamn, och jag måste säga att slutet var skit dåligt! Haha! Mer ska jag inte säga, eftersom det kan ju vara någon som inte sett det än..

Jaja nu tänkte jag försöka dra mig upp och hoppa in i duschen. Men först ska jag göra några armhävningar. Haha värsta träningsnörden jag har blivit! Jajaja efter det ska jag lägga mig och kolla på en film. Och sen ska jag faktiskt sova. Och imorgon ska jag riktigt sova ut. Men jag hoppas ju att om jag lägger mig tidigt, kanske jag vaknar tidigt. För imorgon blir det julbak och senare på kvällen blir det julmys! Sen är det ju faktiskt julafton!! Hur som helst, sov gott alla fina underbara människor där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0