22.47 - galet gammal bild

Jag har så sjukt ont i mitt knä just nu så jag vet inte vad! Har haft så ända sen jag kom hem från skolan och vet inte vad det är! Det är liksom som en "gnolande" värk..
Hehe aja, imorgon är det äntligen torsdag, vilket betyder att det inte är långt kvar till helg! Slutar strax innan två imorgon, och efter det ska jag gymma med Emma. Efter det ska jag och mamo till kupolen för att återigen kika på parykläder tills lördag! Efter det lär jag väl plugga lite eftersom helgen är fullspäckad med massa roligheter så då kommer jag inte ha tid, och jag har två jäkla prov tisdag och onsdag. KUL!! Hehe jaja vi hörs imorgon. Ha en fin kylig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0