23.02 - jag vet inte vad det är med mig, orden flödar

Dagen idag har varit en ganska så blandad dag. En riktigt tänkar-dag har det varit. Mycket funderingar och tankar som har flödat fritt i mitt huvud. Bra som dåliga.. Det jag kom fram till är att 2010 har varit ett år som det hänt saker som jag har varit extremt ledsen över, och det där lilla ärret kommer alltid att finnas kvar, då minnena nu fått tagit över.. Men jag kom också fram till att 2010 har varit ett sjukt bra år! Det har även hänt saker som jag aldrig kommer glömma, och jag har träffat så mycket nytt roligt folk! Det kommer jag ta med mig.
För att sammanfatta det, 2010 har varit en riktig berg-och dalbana. Mycket mycket fina saker tar jag med mig, men även hemska saker kommer jag även att minnas.. Tyvärr, även fast dom fina sakerna är många fler!

Nej jag har alldeles för mycket tankar just nu, skulle kunna sitta och skriva i evigheter en dag som denna. Jag överdriver inte! Men ibland måste man faktiskt få ha sånna hära dagar, då tankarna verkligen kommer ikapp en. Jag tror det kan vara nyttigt för oss alla!
Nu väntar hur som haver en skön säng och ett par timmars sömn. Sedan skola i ett x antal förjävliga timmar, + ett förjävligt prov innan jag och Emma tar cyklarna i kylan upp till stan och gymmar. Efter det får jag troligtvis besök av min mormor och hennes kusin.
Får se om jag skriver imorgon (känns som jag skriver så varje dag, men det är mycket som händer i mitt liv just nu. Och jag har haft en rejäl uppförsbacke nu med skolan och allt, jag har inte mått psykist dåligt, utan allt har bara varit jobbigt och jag har bara varit så sjukt trött, så bloggen har verkligen hamnat åt sidan och den har sugit aaaapballe dom senaste veckorna. Jag hoppas verkligen att det ändras såfort jag blir av med den där förbannade skolan, vilket jag blir om 14 dagar).

När jag ser dom här bilderna önskar jag verkligen man kunde spola tillbaka i tiden, och sedan bara spola förbi vintern så vi får sommaren 2011, då jag har en känsla av att det året kommer bli extra bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0