23.25 - sitter i fönstret, mysigt!

Just nu har jag krypit upp i fönster och sitter här och bloggar. Hur mysigt som helst! Vi bor högst upp på tredje våningen, så jag har bra utsikt över allt folk som går på gatorna. Vi bor mitt i stan!

Iallafall tänkte bara skriva att nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig. M och p sover redan som stockar! Imorgon ska vi gå upp tidigt för att käka en rejäl hotellfrukost, och sedan bege oss ut på stan! Jag och mamma var ute en stund runt sex-sju tiden, kikade in bla monki!!! Oj ojoj där är det mycket jag ska prova sen!:P Jag ska även försöka hitta mig ett par nya jeans. Eftersom mina absoluta favvisar snart bara är små trasor.

Nåja, nu måste jag hoppa in i duschen. Sov super gott, och ha en super bra dag imorgon, så hörs vi väl någon gång mot kvällen!

Två bilder jag precis tog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0