22.55 - haha babbel babbel babbel

Efter att ha degat i soffan ända sen jag kom hem, och har läst lite bildkunskap är jag nu ännu mera totalt slut i huvudet. Har druckit en kall julmust som plåster på såren, och nu ligger jag åter igen i soffan och kollar på Beck. Men är inte direkt insatt. Har sett den tidigare så det gör väl inte så mycket.

Imorgon är det återigen måndag. Två hela fucking veckor kvar i skolan. Sen går jag på det där fantastiskt efterlängtade jullovet! Men innan dess har jag ju somsagt tre prov att klara av, och massa läxa också. Och just nu känns det som att har jag klarat mig ända hit, och dom tre kommande veckorna, kommer jag klara av allt.
Ingen förstår nog hur skoltrött jag är just nu, jag har aldrig aldrig aldrig i mitt liv varit så här sjukt skoltrött.

Aja skit samma. Jag ska klara det så är det bara.
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sedan sova. Imorgon har jag världens jobbigaste skoldag, som sedan blir följt av en massa plugg plugg och åter plugg. Men somsagt, ska väl överleva det också.
Nu lägger jag mig iallafall med ett leende på läpparna (trots allt skit som är, he he) från gårdagens minnen. Då vi träffade på världens sjukaste människa, jag har aldrig sett någon dansa så roligt, fult, mycket, galet ja allt. Hahahah jag dog varje gång jag såg honom nästan!
Men oj vilket inlägg det blev. Haha cred till alla er som orkade läsa allt detta. Vi hörs kanske imorgon. Om inte, ha en super dunder fin måndag, och kom ihåg hur underbara, fina, braiga osv ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0