00.30 - sov så super duper

Nu tänker jag säga godnatt mina vänner. Har kollat lite på hockey, somnade (som vanligt då, i min brors soffa också) när det stod 6-0 till USA. När jag vaknade va matchen såklart slut och det hade slutat 6-1 om jag inte minns fel. Har även hunnit med att tagit mig en dusch. Så nu kommer jag sova som en prinsessa inatt. Haha! Nej men hörni jag ska sluta babbla. Är bara så jävla trött så det är helt sjukt. GODNATT MINA VÄNNER!

Endast 5 dagar kvar tills Sälen! Helt sjukt vad jag längtar!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0