12.04 - vaken & kollar på OS

Hejsan! Är det bra med er? Jag själv ligger och kollar på finalen i curling mellan Sverige-Canada. Sverige leder förtillfället iallafall. Nej nu vart det lika!

Lördag idag somsagt. Vet inte man kanske ska ut med Hanna och kanske någon mer. :) Hoppas på det. Vill verkligen inte bara sitta hemma ikväll igen. Men det kanske blir så. Ingen aning faktiskt ;) Haha men nu ska jag iallafall fortsätta ta det lite lugnt en stund till nerbäddad i sängen innan jag ska börja klä på mig och fixa mig. Men jag hör väl av mig senare när jag vet hur läget blir :) Ha det fint så länge! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0