13.21

Jag kom upp rättså tidigt idag faktiskt. Redan vid elva tror jag? Men det va bara för att vi skulle åka till kupolen och sen åka och hämta bilen hos dom vi va hos igår. Från kupolen fick ett par nya skidglasögon följa med hem!♥ Är nöjd och så var dom billiga också! Skulle även kolla på ett ryggskydd. Men köpte inget, kollar på det lite senare istället. Nu är jag iallafall hemma och trött. Ska nog kolla på en film eftersom det som visas på OS har jag redan sett. Ska även sova tidigt ikväll för jag ska upp redan halv sex/sex imorgon för jag ska gå upp och se på hockey innan jag pallrar mig till skolan! Haha. Men hursomhelst nu ska jag luta ikull mig och se på film! Vi hörs! :)♥


Skidglasögonen som fick bli mina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0