14.45 - bra dag, väldigt bra dag!

Onsdag, onsdag & onsdag! Viiiilken onsdag!  Hahah jaa om ni vill se så kika in på Facebook så får ni se våran SO-lektion i bilder. Hihih. Nu är jag iallafall hemma, ska ta mig något att äta. Är verkligen hungrig känner jag! Sen ska jag sätta mig och fortsätta plugga lite. Tills ungefär 17.00. Då ska jag byta om åså, för 17.20 ska jag möta upp Jenna och vi ska åka och gymma! Känns riktigt bra de. :)

Jag vet att min uppdatering är verkligen usel. Men det är så jäklan mycket nu så det ska bli otroligt bra med lov nu känner jag. Imorgon, slutar jag tio över två. Då ska jag och Jenna ta bussen dirket till gymmet, så vi är väl där kanske runt halv tre/tre. Vet inte riktigt när vi är klara, men kanske runt halv fem/fem. Efter det ska jag till löket, för jag har en del att fixa till på fredag! :D Vet inte hur länge jag blir där. Det visar sig. Men jag är väl absolut tidigast hemma sju/åtta. Och då kanske jag har lite att stå i med läxor och så, så det kanske inte blir nåt imorgon, det visar sig!

Men vi säger så att jag hör av mig när jag kommit hem från gymmet! Ha en fortsatt solig onsdag mina vänner! :) PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0