16.51 - ingen skola! :-D

UNDERBART! åkte till skolan idag och hade lektion i sissådär 10min sen fick vi sluta för dagen eftersom det var vattenläcka i skolan så det fanns inge vatten över huvudtaget. Tyvärr är det lagat nu så allt är som vanligt imorgon :-( Men en dag är ju bättre än inget! :)

Anledningen att jag inte bloggat förrens nu är att jag och denice åkte till kupolen och tog oss en runda vid tio. Sen vid halv ett sådär så åkte vi hem till mig och bara dryga. Vid halv tre gick vi till coop och köpte värsta feta godis påsen sen gick vi hem och bara tog det lugnt! Super bra tisdag med andra ord! Ikväll ska jag bara ta det lugnt med mina hatade tyska papper i handen.. Kolla på tv och bara ta det lugnt helt enkelt. Imorgon kanske jag gymmar, och sen åker hem och pluggar. Men mer om det sen. NU: tyskan! :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0