22.10

Nu ska jag sova, är så jäkla trött! Tyskan kan jag inge vidare, skulle vilja haft en dag till, men men så är det när man är ute i sista sekunden. Jag får göra så gott jag kan och hoppas på det bästa helt enkelt! Jag kan ju lite iallafall :)

Imorgon är det somsagt fredag, åå så skönt! Jag slutar 5 i två tror jag. Vet inte vad jag ska göra imorgon faktiskt. Nåt blir det väl säkert. Men jag brukar ju somsagt vara väääldigt trött på fredagar så det blir väl inte så sent kanske. Men det visar sig! Nu ska jag iallafall släcka och sova så super duper skönt. Vi hörs imorgon! :)

wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0