ont överallt

jag har ont i knäet ont i magen ont i huvudet. fan va trött jag blir!

ska stänga av datorn nu, borsta tänderna och bara njuta resten utav kvällen. vilket ska bli otroligt skönt. är super trött. har lite sov morgon imorgon vilket behövs. ska bli skönt och träna imorgon också. är verkligen taggad för det.

nej men hörni nu lä jag plocka fram vad jag ska ha på mig imorgon. sen ska jag se på spårlöst för jag tror inte de va nå bättre fram tills 22 för då ska jag se på paradise. så vi hörs imorgon mina fina vänner, och sov gott så gott. och kom ihåg att jag kommer nog inte höra av mig förn fyra/fem/sex.

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: tihi tack :)<33

2010-02-02 @ 17:43:14
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0