så söt så söööööööt

min syster åkte precis hem, hon va förbi här ett tag med lilla Ville♥ som är så söt som socker! åååå han är verkligen så super duper dunder sööööööt! hihih.

iallafall så är jag fortfarande heelt jävla kass i halsen. hes som jag vet inte vad och kan knappt prata. känns inte som en bra början på veckan imorgon. hoppas jag blir bättre tills imorgon bara. vill liksom inte låta såhär i skolan! haha.
men nu iallafall ska jag ta tag i biologin, ska äta mat om ett tag och sen fortsätta göra klart biologi. sen runt sju ska jag hoppa in i duschen och bara ta hand om mig själv. alltså, kanske basta(?) det var ju länge sen. sen ska jag ta en lååång lååång dusch och sen ska jag göra hår-inpackning och sen ska jag kika på blåsningen och En annan del av Köping sen är det lägg dags för mig del. Vill verkligen bli av med min "hes-het" orkar liksom inte prata nå längre..

nej men hörni, ska jag hinna klart med biologin och allt det där andra så är det nog bäst att jag sätter fart. vi hörs lite senare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0