snabbt.

nu börjar paradise och jag kommer bli fast klistrad. och därför ska jag stänga av datorn nu. vill bara uppdatera er snabbt innan.

har bakat paj och grejer, vart inte alls lika god, för pappa hade köpt fel blåbär, stora och dom smakade inte alls lika gott. haha jaja vilka problem jag har ;)

nej men seriöst nu, ska som jag sa tidigare gymma imorgon efter skolan, så jag hör av mig efter det. det blir väl runt sex skulle jag tro. inte tidigare iallafall. så sov så super duper sött nu mina vänner så hörs vi imorgon! ha en bra onsdag imorgon! :)♥

somsagt, bloggen är tråkig med ut tjatade bilder. men som jag sa tidigare, när allt lugnat ner sig blir det en stor förbättring! så ut tills dess! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0