tjuv start

jag tjuv startade lite ikväll. jag kollade på andra avenyn nu istället. ååå vad det är bra nu! så jäklans kul att de "tagit tag" igen. det va så himla dött ett tag, men nu jäklar är det hur spännande som helst!

iallafall gick mina planer åt skogen.. jag somnade en stund och när jag sen skulle ta tag i biologi frågorna så kändes det som att mitt huvud stog still. jag gjorde en fråga sen köre jag total fast. om jag ska vara helt ärlig känner jag mig helt utmattad. och därför tänker jag stänga av datorn nu, gå och borsta tänderna och sen lägga mig i min underbart sköna säng och lyssna på musik och kommer förmodligen somna efter 20sekunder. det är verkligen vad jag behöver känner jag.
jag hör även att pappa håller på att skruva ihop en möbel, så jag tar väl mig en titt förbi där innan sängen! haha, som ni vet är jag grym på beskrivningar ;) hihi *skryyyytan ;)*

nej men hörni, sov så super duper sött så hörs vi imorgon, då det även är torsdag och jag slutar tio över två och har hur många lektioner som helst. men vi hörs när jag kommit hem, då ska jag göra lite biologi, det ska jag verkligen, sen ska jag träna på tyskan(!!) sen vid typ fem åker jag till löket! så vi får se hur mycket det blir till bloggning. men vi hörs iallafall när jag kommit hem! pussssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0