virrig?!

alltså vet ni? jag måste va riktigt borta i huvudet ibland alltså. jag använde för ett tag sen samma shampoo & balsam som min mamma, som är för färgat hår, men sist jag skulle till gymmet va dom flaskorna nästan slut + att dom är så stora så då tänkte jag att jag tar dom som är mindre men för normalt hår. sen dagen efter när jag skulle duscha hemma igen så va det helt slut på balsamet så då tänkte jag, äh fan en gång kan jag använda för ofärgat hår, så jag ställde in flaskan i duschen. duschade som vanligt och så. men sen igår(?) ja tror de va de så märkte jag att det inte alls va balsam jag använde, utan att det va shampoo? alltså hur fan lyckas jag?! så alltså måste jag ha tvättat håret med shampoo fast jag trodde att det var balsam? hahah herregud.
jag har en till sak som jag inte fattar riktigt, som också är en "virrighetssak". men orkar inte berätta den nu, kanske nån annan gång. men det här va bara en av alla 38475293584365673675826.

nu är det dags för mat! vi hörs sen!


måste bara säga en till sak, att i skolan fryser jag så mycket, och då drar jag upp axlarna så jag har fått super ont i ena sidan, och eftersom vi hade prov på muskler och sånt så tror jag att jag har träningsverk i deltamuskeln! det är helt sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0