godmorgon söndag!

redan söndag igen... gud va helgerna bara springer iväg! helt sjukt! vaknade nyss, har precis ätit frulle som bestod av två super goda mackor och sen den underbart goda vanilj/päron yoghurten!♥ 
idag funderar jag på att åka till gymmet, eller jag vet inte. jag ska nog dit imorgon så vi får se. min bror frågade om jag ville åka skridskor men jag tycker de är as tråkigt så de blir nog inget av de heller.. ;) det slutar nog med att jag är hemma och bara tar det lugnt. kanske ska jag basta och "packa" in håret? jaa så får de bli lite senare ikväll, men före 20.30 för då ska jag titta på En annan del av Köping!!♥♥ hehe men vi hörs om en stund! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0