godnatt sov gotttttti

hejpåer! nu ska jag nog lägga mig tror jag.. eller nej först blir de lite film. eller ska jag? nej nu vart jag osäker. orkar jag? eller orkar jag inte? äh skit samma nu babblar jag på som tusan här. hehe

stockholm imorgon somsagt. packat klart och allt nu. känns otroligt skönt att få åka iväg till "stor-stan" och shoppa lite nytt. hoppas bara jag hittar något men de ska jag väl göra tycker jag! :) man hittar alltid något. hehe
kommer alltså hem på tisdag kväll någon gång. det blir bra det.

plåstrat om mitt finger för natten har jag också gjort, satans så ont de gör alltså. hualigen va klantig jag jämt ska vara. usch å fy och blä. nej fan nu måste jag sova. jag skiter i filmen kommer ju fan aldrig komma upp imorgon annars. men somsagt ha det toppen fint nu och sköt om er. och va rädd om er i halkan. så hörs vi antingen på tisdag kväll, eller på onsdagen någon gång. hejdå!

den klasiska "stockholms" bilden, hehe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0