?godnatt?

hej igen! nu har jag precis ätit kebab-pizza. åå herrejisses va mätt jag är alltså! jag är sådär jobbigt mätt. men de är ju bara så gott!♥ nej nu ska jag gosa ner mig i min säng under en varm filt och bara ta de hur lugnt som helst. kolla lite på bra tv. eller en film, vet inte vad som är på tv än(?) men hur som helst så säger jag godnatt nu, eftersom jag är super trött, så jag kommer väl somna när som helst. hehe nejdå, men om någon timme och jag orkar inte blogga nå mer för idag. så godnatt, vi ses imorgon!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0