happy face x 2! :D

hihi åå vad min mamma är snäll just nu! hon har ju en barbapappa, och jag mamman + en orange + en "gul"+ grön. och jag ville så jätte mycket ha barbapappan så jag frågade så snällt så snällt om inte vi kunde byta, och de gjorde vi, så nu har jag den också!!!! :-D hihih :D

eehm, jaa nu ska jag nog ta mig en dusch och sen läsa på lite glosor.... jag har inte hunnit med något alls än så länge, för att jag somnade klockan fem och vaknade klockan åtta. jaa då kan ni nog räkna ut hur slut jag är egentligen.. är fortfarande helt död. så de känns ganska skönt att jag bara var hemma idag åså. så nu blir de duschen och sen lite glosor, eftersom dom också är viktiga om man vill ha mvg i allt. he-he!

hihi söt bild va? ;-) jaja jag säger iallafall godnatt nu, är så jäklans trött. vi hörs nog imorgon med nya krafter! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0