hemma igen.

nu har jag kommit hem, har precis proppat köttfärssås & spagetti. hur gott som helst, jag tror jag ska ta lite mer! :) jag sitter även och kollar på Familjen annorlunda, tycker det är så himla kul program! :) efter det ska jag duscha och sen måste jag fixa engelskan. sen ska jag se på paradise, sen ska jag sussa! :) ja så såg min måndag ut. och imorgon är det tisdag och ännu mer fullspeckad.
slutar vid 20 i tre. hem fort äta och vila lite åka till löket och stå där i kiosken. efter det blir det hem duscha och kanske läxor(?) vet inte om vi har något. sen ska jag väl titta på tv och sova. så det blir nog inte så mycket bloggning, men hör väl av mig efter skolan iallafall! :) ha det så bra och sussa så sött så sött mina fina! pusssss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0