homeeee i borlänge

hejsan allihopa! :) har nyss kommit hem efter en underbar dag i stockholm! har hittat ganska så mycket saker. men är alldeles för trött för å visa er nu. jag fixar det imorgon istället! :) då jag även kan berätta mer om våran händelserika dag som vi inte kommer glömma på väääääldigt länge!

nu ska jag iallafall gå och sätta mig i soffan och trycka godis. lite iallafall trots att jag är sjuukt mätt och inte alls sugen. och sen ska jag hoppa in i duschen och sen sova gott så gott. och så ska jag sova så länge jag bara kan imorgon. eftersom jag fått så lite sömn dom senaste nätterna. nej nu blev det onödigt långt! vi hörs imorgon med lite bilder åså :) hoppas ni haft en bra lördag annars! :) puss!
orkar ingen bild nu heller. sorry, men de kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0