inte kuuul

hej igen! jag har så super tråkigt just nu så jag tänker slänga in ett ytterligare inlägg idag! jag sitter nämligen med min barbära dator i knät på en stol med min stationära framför där. jag håller på att "packa" ihop allt på den datorn i en mapp för jag ska få en ny! det tar verkligen 100år! åå det är så tråkigt! sen ska vi hålla på och skicka allt i mellan olika datorer hit och dit! usch

för att få det lite roligar sitter jag och lyssnar på skön musik! blev ju bara hemma idag eftersom jag inte känner mig särsklillt pigg. så om en stund ska jag väl hoppa in i duschen och fixa mig så jag får en ny kick! ;) hehe nejdå skämt å sido. :) jag ska göra allt de där innan klockan åtta och idag SKA jag lyckas!! för då är det blåsningen, sen efter det ska jag kolla på En annan del av Köping. efter det tänkte jag göra engelska läxan jag har. så slipper jag tänka på det sen! :) så så ser min söndag ut! vi hörs väl lite senare antar jag! :)

puss mina fina vänner! :)♥

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Anmäl dig gärna till min tävling där du kan vinna 3st flaskor med massageolja ;)

http://snyggeman.blogg.se/2010/january/tavling-januari.html

2010-01-24 @ 21:04:15
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0