lördag

hejhopp. har precis ätit och de känns som att magen står i fyra hörn. hehe men gott var det. :)

ska hem till hanna ikväll :) vet inte riktigt vad vi ska göra eller om vi ska ut på något, vet heller inte vilka de blir. de visar sig somsagt! :) och just nu så sitter jag på min mammas & pappas mini dator -.- bara för att min bror har lan här och då behövde han hubben så nu har jag inge internet till min dator. men de är lugnt eftersom jag ändåså inte kommer att bli hemma :) nej får mattssoni skynda sig hem! men vi hörs kanske när jag kommer hem, beror på hur sent de blir. annars får ni sköta om er! eller de ska ni göra iallafall men. nej hejdå! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0