natti natti puss

nu är jag klar och ligger nerbäddad i min super sköna säng!! ska väl sova om ett tag.. men nu först ska jag se på paradise hotel. sen hittar jag väl på något annat. finns alltid något att fastna framför. hehe. nej men vi hörs väl imorgon mina vänner! puss godnatt sov gott! :)♥


föresten så glömde jag två saker som jag köpte i stockholm.
det första va nagellacket jag hade på bilderna, lite aprikos kan man säga. 25kr
och de andra va det ser ut som en nål, som jag ska ha till min gråa stickade tröja. jätte fint! 20kr
kan visa bild imorgon, de är så svårt att förklara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0