onsdag, läxor, tränigsverk & helt slut.

hej, ja rubriken stämmer på pricken! ska inte sitta här länge, ska bara uppdatera er lite. har massa läxor som ska göras. jag ska städa mitt rum (för en gångs skull, nu blir mammsen glad!) sen ska jag baka scones till kvällis och sen ska jag vara duschad och klar klockan nio, då andra avenyn börjar (som jag längtat!!!) efter det ska jag sova dirket. har sovit så pinsamt lite dom sista nätterna så det är hemskt.

som ni kanske vet är jag en sån person som skjuter upp allt till sista sekund. och då menar jag allt. men nu ska jag ändra på det. jag ska försöka mig på en ny metod. jag ska skriva upp det sista jag gör på kvällen vad jag ska göra dagen där på. som läxor och annat. hoppas det funkar för det är precis vad jag behöver. för jag har som nyårslöfte att verkligen sköta skolan i första hand och jobba upp betygen! eftersom dom sista två månaderna i skolan va jag så jävla skol trött. jag orkade aldrig med att göra läxor och träna till prov. för jag sköt alltid upp det till kvällen före och bla bla. ja ni vet.

nej nu kan jag ju inte sitta här och babbla bort tid. nu måste jag sätta fart med mina måsten så jag blir klar i tid och får bra med sömn inatt! vi hörs lite om en stund när läxorna är klara. om ni har tur kommer jag även med en dagens då! :) Hej så länge! :-D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0