ooops!

eehe ja jag som skulle lägga mig i tid vare ja? eeh lyckas inge vidare som ni ser. måste verkligen sova nu alltså!! denice kommer typ ringa och väcka mig tio/elva kommer vara helt död då men aah. kommer väl sova när hon kommer eller nåt.  ännu mera toppen är att min pappa kom in till mitt rum precis och han gick upp precis för han skulle till sitt jobb och jag har inte ens lagt mig (y) nej nu måste jag sova. vi hörs imorgon. kanske inte lika mycket uppdateringar, ska vara med denice och kanske några fler. men de visar sig. GOD NATT! /stenis

hehe jaa sjukt old bild som ni ser.. va ju tillochmed blond där! haha jaja puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0