skola om tvådagar! :-o

söndag idag, skola om två dagar!!!! helt sjukt åå jag kommer aldrig orka upp på morgonen... måste sova tidigt ikväll (igen) så jag orkar upp tidigt imorgon och kan somna tidigt imorgon kväll så jag inte är helt död till skolan! hehe hängde ni med? ;)
iallafall så blir min söndag rättså lugn.. ska till farmor om sissådär en liten stund. sen när vi kommer hem så blir de nog bara ta det chill. sov typ 11 timmar inatt och jag kan då säga att de va verkligen välbehövligt! hehe oj justja jag har inte ätit frulle än! måste gå och göra det. eller ja, de blir väl ett glas juice som vanligt eller nåt. men vi hörs senare iallafall! :) puss  /stenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0