teori/träning

hejsan! nu har jag kommit hem. ska väl ta mig nåt att äta snart. sen ska jag nog sätta mig i bastun och bara ta de extremt lugnt och bara chilla järnet. åker som sagt till stockholm imorgon så de kommer inte bli nå uppdateringar alls då. men på tisdag kväll när jag kommer hem blir det. så därför ska jag försöka blogga på som attans nu "sista" dagen. :) heh jaa men annars då, vad händer idag? mina dagar fram tills att vi börjar skolan kommer vara ganska så full proppad. tänkte bjuda med mig utav den..

måndag: stockholm
tisdag: stockholm
onsdag: gym med erica troligtvis.
torsdag: sova ut och bara ta de extremt lugnt.
fredag: kusinerna kommer.
lördag: sm-kval i lugnet!!! :-D
söndag: sova ut och bara ta sjuuuuuuukt lugnt.

ja två dagar ledigt på en vecka.. men de är ju roliga saker som händer så de är lugnt, fast väldigt drygt att gå upp tidigt eftersom de inte är min starka sida direkt.. hehe. nepps nu ska jag ta mig lite lunch. vi hörs nog snart igen! :)

jag kunde ge mig fan på att de va den där pungråttan, men där fick han för gammal ost. hejpårä!

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0