tisdag - en helt vanlig dag

hejsan! tisdag idag då. har precis bakat paj och grejer! satans god den var, och så tänkte jag att jag skulle ta kort, men den såg så god ut så jag glömde helt bort det! haha. så det kan gå...

ni skulle vart med på min, filips & adams konversation på svenskan idag! åå nu kommer jag nog ligga hela natten och fundera på det där! haha. vi pratade om så sjukt konstiga saker. men orkar inte berätta allt. då skulle jag få sitta här tills klockan elva ikväll och de vill jag inte.. ;)

ska till löket om sissådär 50min. så det blir usel bloggning idag med.. imorgon slutar jag halv två. och sen ska jag gymma troligtvis, sen blir jag nog bara hemma :) så då kan jag blogga på lite! :-D annars vare nog inge mer jag ville säga :)

jag tänkte lägga upp två "låtar" här nu strax, jag tycker dom är så sjukt kul! haha tack till sånt här folk som sitter och gör sånt där! haha jag återkommer som sagt strax! :)♥


steeeeeknarna!

måste bara tillägga att jag hade besöks-rekord igår igen!!!! ni är verkligen grymma mina vänner! stor puss på er och fortsätt såhär!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0