tror ni jag hinner? :)

hihi jaa nu är både so:n och engelskan klar! fast de va två frågor jag inte kunde på engelskan som jag får fråga min lärare om imorgon! :) så nu återstår bara att träna lite på tyskan, och sen städa rummet innan nio, bakning ska jag också med. men jag ska höra med bror min om jag kan baka paj eller nåt istället, för just nu är jag absolut inte sugen på scones! hehe.

hmm, jag funderar på att ta rummet imorgon.... nej jag ska göra det idag. ska ta det nu. japp så får det bli. anledningen att jag är rätt sen är att jag råkade somna när jag skulle se på paradise. så jag har ett avsnitt kvar av det också. hmm. jaja bäst jag sätter fart då... orkar heller inte fixa en dagens idag, för jag satte på mig värsta mys kläderna och somnade så nu ser jag väl ut som ett troll. hehe. ni får det imorgon istället!

nej nu ska jag kö igång högsta volym på spotify och börja städa, hör av mig igen snart, troligtvis när pajen är i ugnen!♥

typ jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0