12.12 - bååååååååååt

Hejsan! Igår somnade jag tidigt, vilket gjorde att jag vaknade tidigt idag. (halv elva, men det är tidigt för mig..) Hittills har jag ätit mackor med Nutella, några skedar glass och tittat lite på Twilight, ungefär det jag inte hann med igår innan jag slocknade i puffen. Men utvilad är jag idag iallafall. Och det lutar åt att jag ska få äran att följa med Ebba pebba ut och åka båt idag!! Fatta va kul?! Solen skiner, det är varmt, och sen en båt på det. MYSIGT! 
Men nu lä jag göra mig i ordning klart, så jag är klar när vi ska till att åka. Ha en fin dag allihopa, så kaaanske jag kan bjussa på några bilder senare ikväll, om det nu blir så att jag tar några Ha en superfin dag! Kram, kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0