12.43 - he he

Hej! Matchen idag blev inställd. Så vi fick möta killar i en träningsmatch istället. Hehe vi ska inte tala om resultatet, men i andra halvlek spelade vi riktigt bra! Nu är jag hemma lite snabbt för att duscha slänga i mig något lite snabbt, sen så klockan 20 i tre åker jag för kalas och poolparty, med grillning och grejer, det blir riktigt fint! Vet inte när jag kommer hem, men blir det inte allt för sent så ska jag baka åt min bror som ska ha kalas imorgon för han fyller år. Så då kommer släkten.. Jaja jag hör av mig senare iallafall. Ha en bra fredag! Pussssssss♥
Tänker på dig hela tiden!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0