14.40 - trötter? ehm aa!

Hejsan allihopa! Hur mår ni?♥
Själv är jag på så sjuukt bra humör, fast jag är så sjuuukt trött! Kom hem vid halv tre igår, och vaknade halv två idag! Så jag fick verkligen sova ut iallafall. Veckan hittills har vart så otroligt grymt, och det är bara två ynka dagar kvar, så nu jävlar kör vi! Drar till festivalen runt halv fem/fem igen, och innan det ska jag duscha och sånt. Det här blir bra det. Kan höra av mig med mobil-blogg sen.
Jag tycker det är så sjukt underbart med festival, man träffar på så äckligt sköna människor. Och på tal om människor, hahaha säger bara Di Leva. Det va så sjukt stört, men SÅ JÄVLA KUL. Går inte in på detaljer, men jag hade roligast då. Hahah!
Ikväll laddar vi upp med Lily Allen, Donkeyboy, Europe, Fibes Oh Fibes!, och The Ark. Inte för att jag tycker dom är bra, (The Ark alltså) men folket är ju så sköna. Nej hörni, ha det så grymt bra, för det ska jag, och så hörs vi!! :)
Bra bilder jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0