15.13 - snart så!!

Nu har jag och mamma vart till Coop och kupolen och fixat lite saker. Och nyss höll jag på att packa. Lite småsaker kvar nu bara som ska ner i packningen. Sen är jag redo för Kalmar!!! :D Det ska bli så sjukt kul alltså! Åååååå!
Jag kollade även på tredje boken ur The twilight saga, har ju läst första och har bara några sidor kvar i den andra. Så mamma ska snart åka till kupolen igen med pappa för att våran tvättmaskin har gått sönder, så då ska hon köpa den till mig!! :) Jag verkligen älskar filmerna och böckerna!! :) Och eftersom vi ska åka bil ca 5-6-7 timmar imorgon passar ju det bra, fast jag kan inte läsa när jag åker :( Men men, nu är maten strax klar. Sen ska jag läsa ut dom sista sidorna så jag kan börja på tredje ikväll!! Vi hörs! :)
Haha hej paint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0