16.04 - rensat!!

Sådääääääär! Ledsen att jag inte hört av mig tidigare. Men vaknade inte förens halv ett, (det gick ju så bra med att komma upp i tid!) Och då duschade jag, käkade frulle osv, och sen satte jag igång med rummet! Så nu är både garderoben och min byrå rensad, även mitt rum. Känns förjävligt bra alltså! Äntligen är det över. Fast det va jävligt drygt under tiden. Men nu är det KLART! Funderar även på att börja packa lite smått idag. Men vi får se. Blir iallafall hemma. Känner att jag behöver ta itu med en hel del saker. Jaja nu blir det AA, haha! Vi hörs senare, då kan jag visa lite bilder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0