17.41 - hej jag är trött och slut

Nu behöver jag en kall dusch, mat, tv, och bara ta det lugnt för mig själv ikväll. Titta på någon riktigt bra film/tv serie. Jag är trött, har ont, hungrig, och orolig. Jaa matchen gick inge vidare kanske ni förstår, fast vi spelade riktigt bra, vi hade inställningen men vi hade bara otur. Sånt är livet.
Imorgon ska jag troligtvis till Långsjön. Och bada och sola. Var jätte länge sen jag va där, så det ska bli skönt! Om inte så drar jag väl till sportfältet antar jag.. Men först av allt ska jag sova ut. Men vi hörs väl imorgon. Och om jag har något att berätta så gör jag det. Annars får ni ta hand om er ikväll! :)
Det "nya" nagellacket. Köpte det för jätte länge sen, men då tyckte jag det var alldeles för mycket färg. Men nu när man fått lite färg på sig så är det riktigt snyggt och fräscht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0