22.24 - bra dag

Då var denna dag snart över, satan så fort det går! Fast ändå har jag hunnit ganska så mycket, har hunnit träffa Hanna & Putte, tillsammans med Denice såklart! Mycket trevligt, snack och film. Nu har jag precis ätit, och ska väl ta det lite lugnt som vanligt. Njuta av några AA avsnitt kanske, och lira lite FIFA. Sen försöka hinna sova i skaplig tid. Imorgon hade jag tänkt att börja packa lite smått. Sen får vi även se vad mer jag hittar på. Men vi hörs väl när jag vaknat. Så, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0