23.36 - godnatt, nästan iallafall

Jag skrev världens längsta (nästan iallafall) inlägg nyss. Och så la mitt internet ner så allt försvann! Så nu orkar jag inte skriva igen. Det enda jag orkar skriva är att idag blev det en myskväll med Ebba pebba. Vi kollade på Sommaren med Göran och sedan satt vi och kollade på klipp från p&l med hopp om att se oss där stå och digga musiken med allt skönt folk. Men icke då. Nu ska jag krypa ner i soffan och sen ska jag lägga mig i sängen och läsa ett par sidor och sen sova. Oh shit, jag kom på att jag kommer sova ensam i källaren inatt :( Jag som är mörkrädd!! Överlever väl. Imorgon ska jag fota lite med Ebba pebba. Även fixa en ny header. Det blir bra det. Och nu vart det långt fast det inte skulle bli det. Jajajaja vi hörs imorgon. Pusspusspuss fina ni!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0