23.37 - dags för sängen!

Nu har det blivit dags att inta sängen. Det är så fruktansvärt varmt i mitt rum, så jag funderar på att bära ner sängen imorgon och sova där nere. Det vore så jävla skönt! Imorgon ska jag åka redan vid åtta så måste sova snart. Ska titta på ett till avsnitt utav AA. Jag ska inte spela imorgon bitti, utan jag ska spela klockan fem så det är iallafall bra, jag är ingen morgon människa direkt. ;) Vi får se när vi hörs, har korttagning klockan 10 i 4 också. Men vi hörs väl till kvällen! Ha en fin dag imorgon, och använd solskydd så ni inte bränner er!
Fan vad jag saknar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0