01.14 - ha en underbar Midsommar!!

NU ska jag lägga mig ner i en nybäddad säng och ny duschad, ååå det är så skönt!! Det mesta är packat iallafall, och jag brukar tänka, ähh fan det är bara en helg, jag tror jag överlever om det är något jag glömt.. Det brukar funka ganska bra. :) Blev inge film, det bara krånglade med texten å jag palla inte ladda hem någon annan. Så det blev några avsnitt utav AA. Men nu är jag trött nog för att sova några timmar.. :) Tyvärr har jag ingen dator under hela helgen, eller jo det har jag men inget internet. Men jag ska fylla på mobilen imorgon så då kan jag mobilblogga! Ha en underbar midsommar nu allihopa, så hörs vi via mobilblogg somsagt! Pusspuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0