12.33 - så kan det gå

Hej vänner! Jag är hemskt ledsen för att jag inte bloggade en sista gång innan jag åkte, men jag glömde heeeelt bort det! Jag kom på när jag hade börjat gått mot Jenna som jag skulle åka dit med, "jävlar jag glömde bort att skriva ett sista inlägg" haha så kan det gå ibland, men jag har haft så sjukt kul! Kan berätta mer om lägret senare. Nu är jag så sjukt trött efter knappt någon sömn och nackspärr så jag ska sova någon timme. Känner att jag verkligen behöver det. Och på tal om bananer så åt jag vattenmelon nyss, och det va så sjuukt gott!

En bild från förra lägret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0