13.29 - slutat tidigare jippi!!

Fick sluta ca 2,5 timmar tidigare från konfan idag, vilket va otroligt skönt! Påväg hem skulle vi kika in på området en liten sväng, men det öppnade inte förens sex så det sket sig. Nu ska jag istället lägga mig och glo på film (vet att det är sjukt när det är jävligt fint väder ute och att det är varmt, men vi får inte vara ute i solen före matchen -.-) så jag ska ligga inne och ruttna framför en film. Inte Amanda stil!! Jaja så är livet, match klockan halv sju och samling kvart över fem, efter det drar jag nog till stan en sväng. Hare fint!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Vad bra! Jo, det är bra med mig med :)

2010-06-29 @ 13:33:05
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0