14.10 - för det är inte lång kvar nu, inte långt kvar nu!!!!

Hemma nu igen, har äntligen hittat skor som jag ska ha på skolavslutningen, men såklart va dom slut i min storlek här i Borlänge. Men dom har dom i Gävle och pappa ska ändå dit imorgon så då ska han svänga in vid Valbo och köpa dom! :) Så nu är allt med kläderna fixat, så nu behöver jag inte tänka på det nå mer! :D Just nu väntar jag på att Denice ska ringa mig, och sen senare ska jag klippa gräs. Det är bara 2 dagar kvar i skolan, och sen avslutningen på onsdag så det är fan inte långt kvar nu!! :D SÅ jäääävla skönt! :)

Kommentarer
Postat av: jenna

hahahaha snygg bild :P

2010-06-07 @ 15:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0