16.22 - festival & match

Nu har jag varit och hämtat ut mitt band! Det är rött med vit text, kan visa er bild sen! Nu ska jag byta om till match kläder för om ca en timme har jag samling. Och fram tills dess ska jag hälla i mig massor utav vatten, för det är verkligen sjuuukt varmt!! Efter matchen ska jag duscha och sen äta lite snabbt, sen drar jag upp till p&l för att hänga där resten utav kvällen. Kanske slänger jag in någon mobilblogg, och det kommer jag nog göra ganska mycket resten utav veckan. :) Så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0