16.31 - ointressant babbel

Hemma för kvällen nu då, slutade kring ett idag sen åkte jag, Denice, Axel och Anders och köpte blommor, sen efter det var vi bara hemma hos Axel. :) Nu väntar jag på att pappa ska komma hem med mina skor! Och tills dess ska jag nog kolla på lite The Hills avsnitt och läsa bloggar och drömma mig bort ett tag! ;) Haha nejdå! Men imorgon ska vi iallafall spela brännboll hela dagen och på onsdag är det avslutning! Känns förjävla underbart! Vi hörs senare om jag har nåt att säga. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0