18.17 - vågtång från OBH nordica

I torsdags var jag och köpte mig en vågtång från OBH nordica. Jag är super nöjd och den ger otroligt fina lockar! Jag köpte min från Expert, kostade 349kr. Men sen såg jag att den fanns på Ica Maxi för 299kr. Vågtången ger jämna och fina lockar från hårbotten till topparna, för om man sover med flätor (som jag nästan jämt gör när jag ska till skolan och absolut inte orkar eller har tiden till att platta håret varje dag) så blir lockarna först inte jämna, och sen blir dom ju inte från hårbotten till topparna. Nackdelen med den är väl att den är ganska så bred, och det är ganska så svårt att göra det själv, men absolut, det går!

Vågtången från OBH nordica får 8/10 från mig, bara för att jag tycker den funkar väldigt bra för mig, och det blir så otroligt fint, och 349kr är ju inte så jätte farligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0