19.21 - min dag i massor av ord

Hej! Hur har ni haft eran dag?♥ Min har varit toppen! Fast vädret hade ju kunnat vart bättre tycker jag.. Men men min bror verkar ha haft kul hittills iallafall, och det är ju det som räknas! Nu har han precis åkt iväg igen för att fortsätta fira kvällen. Så då passade jag på att sätta mig vid datorn en stund.

Dagen började med att fixa allt tills han skulle komma hem, då han va på frukost med klassen och sedan "avslutningen". Vi väntade utanför och sedan kom dom ut! Super glada att ha tagit studenten och bara ha festen kvar! ;) Fick sina presenter och tog kort. Sedan fortsatte det mot vagnen. Dom åkte runt lite i stan och va så glada och sjöng och skrek, riktigt härligt att se sådan lycka!! Efter ett tag va alla samlade hemma hos oss och vi skålade, åt mat och fikade på tårta! Patrik öppnade sina presenter och det va bara allmänt glatt. Sedan bänkade vi oss i soffan och av någon andledning började vi kolla igenom gamla foton! Riktigt kul att titta på! Gamla fina minnen♥ Kring halv sex/sex åkte alla hem och vi spelade lite spel. Och nu har han åkt iväg och kvällen kommer bli allmänt lugn för min del. Har ju match imorgon så det blir inget ut för min del. Men jag hoppas att du Patrik (och alla andra fina studenter!!!) får en riktigt bra och minnesvärd kväll!♥ För detta är bara en dag man får i sitt liv. Ta vara på den!

Nu ska jag titta på Bella & Tyra show som jag missade igår, sen ska jag titta på några avsnitt av AA. Käka lite godis och sedan bara ta det lugnt. Imorgon väntar en till häktisk dag. Mer om det sen. Nu, tv. Vi hörs snart!

Fan va tiden går fort! Helt sjukt, tänk snart kommer ni båda flytta hemifrån, och jag har "bara" fyra år kvar. Jag kommer sakna er båda Niklas och Patrik, och det kommer bli så tomt när ni flyttar!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0