19.37 - lalalaa jag fick VG i matteeeee

Vilken jäkla underbar dag det va idag! Älskar sånna här dagar! Hade först slöjd och blev klar med mina mjukisbysser. Haha kan visa dom sen! Och sen på lunchen gick vi först och köpte glass, sen låg vi ute i gräset och solade oss, så jäkla underbart!! Fick även veta att jag ska få VG i matte iallafall, SÅ JÄVLA UNDERBART!! Och började även kolla på Slumdog Millionaire på svenskan. Alltså har vi inte mycket kvar i skolan som ni kanske märker? ;) Efter skolan låg jag och Hanna och stekte i 1,5h vilket va sjukt skönt, somnade tillochmed till lite, så skönt va det! Imorgon är det sista vanliga skoldagen. Sååååå underbart så jag tror jag dör!
Nu har jag nyss vart och handlat mat och godis och sånt inför imorgon. Ska äta lite nu och kolla lite på vad jag ska ha med mig imorgon och packa idrottsväskan, och sen ska jag sova ganska tidigt idag, för jag har en känsla av att det inte kommer bli mycket sömn nästa natt..... ;) Hur som helst, vi hörs snart!

Åååå saknar Stockholm som tusan!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0